Zeszłoroczna, trzecia edycja Międzynarodowych Targów Wnętrzarskich Warsaw Home, cieszyła się ogromnym powodzeniem. Wystawy zorganizowane na powierzchni 120 tysięcy metrów kwadratowych na terenie PTAK Warsaw Expo odwiedziło prawie 70 tysięcy osób i ponad 20 tysięcy przedstawicieli branży. Swoje stoiska zaprezentowało ponad 600 wystawców. W tym roku dołącza do nich także hiszpańska marka Cosentino!
Targi Warsaw Home, które odbędą się w dniach 3-6 października 2019 roku, to wydarzenie, na którym nie może zabraknąć żadnego miłośnika designu, pasjonata aranżacji wnętrz i entuzjasty pięknych materiałów wykończeniowych, mebli, dodatków i akcesoriów. Podczas tegorocznej edycji Cosentino zamierza pokazać, że ich międzynarodowy sukces, siła i skala działania to nie tylko jakościowe produkty – to także długoletnia historia i wartości, którymi się kieruje.
Prezentacja nowości
Na stoisku Cosentino możemy spodziewać się całego spektrum zastosowań konglomeratów kwarcowych Silestone i ultrakompaktowej powierzchni Dekton w najróżniejszych formatach i teksturach. Goście będą mieli okazję przyjrzeć się praktycznym zastosowaniom najcieńszego formatu Dekton Slim w grubości 4mm i zobaczyć z bliska najnowsze propozycje z portfolio Dektonu, będącego mieszanką kwarcu, porcelany i szkła. Hiszpańska marka, lider w dziedzinie produkcji powierzchni dla świata architektury kubaturowej (materiałów na fasady, tarasy, podjazdy, czy schody) oraz wnętrz (propozycji blatów kuchennych, łazienkowych, podłóg i okładzin ścian) pokaże także zapowiedź nowości z serii konglomeratów kwarcowych Silestone Eternal.
Projekt Studio.O.
Stoisko Cosentino w hali D3.13 będzie podzielone na dwie strefy: zapraszającą, prezentującą kolekcje Dekton i Silestone, oraz loungową, pokazującą pełnię możliwości materiałów. Taki zabieg umożliwi gościom poznanie nie tylko tych najbardziej oczywistych zastosowań – podłóg, ścian, czy blatu, ale także nowych propozycji; w tym ultracienkiego formatu Dekton Slim 4mm – mówią Aga Kobus i Grzegorz Goworek, właściciele pracowni Studio.O, odpowiedzialni za projekt stoiska.
Tegorocznym hasłem przewodnim prezentacji Cosentino będzie: INSPIRACJA, INNOWACJA, INTERAKCJA! W jego ramach możemy spodziewać się rozmów o wzajemnym oddziaływaniu pomiędzy wnętrzem i zewnętrzem, interakcji pomiędzy sztuką i designem, wspólnych projektów Cosentino i utalentowanych projektantów z całego świata, oraz dyskusji o bardzo ważnej dla Cosentino realizacji idei zrównoważonego rozwoju i wspierania lokalnych społeczności.
Więcej na: https://www.cosentino.com/pl-pl/
***
Grupa Cosentino opiera swój rozwój na międzynarodowej ekspansji, innowacyjnym programie badawczo-rozwojowym, poszanowaniu środowiska naturalnego i zasad zrównoważonego rozwoju oraz nieustannym wspieraniu lokalnych społeczności. Ważnymi elementami tożsamości firmy są również szkolenia, respektowanie prawa do równości oraz bezpieczeństwo zatrudnienia.
Aktualnie, produkty marek Grupy Cosentino obecne są w ponad 110 krajach. W obrębie państw,
w których firma działa, dystrybucja przebiega głównie na podstawie wykorzystania innowacyjnych, kompleksowych platform dystrybucyjnych i usługowych, zwanych Centrami Cosentino.
Centra Cosentino stanowią świetny przykład całkowitego oddania firmy swoim klientom. Miejsca te łączą w sobie funkcjonalność magazynu, salonu wystawowego dla marek i produktów oraz sieci sprzedażowej. W obiektach Cosentino realizowane są programy szkoleniowe, przygotowane specjalnie na potrzeby różnych profesjonalistów, którzy w nich uczestniczą: kamieniarzy, architektów, projektantów wnętrz, a także sprzedawców detalicznych.
Portfolio Grupy Cosentino
Dekton® by Cosentino to pierwsza marka z katalogu firmy. Dekton jest ultrakompaktową powierzchnią, opracowaną przez Dział Rozwoju i Badań Grupy Cosentino. Światowa premiera marki miała miejsce w 2013 roku, a jej opracowanie pochłonęło 22 000 godzin badań. Materiał wielkoobjętościowych i wieloformatowych płyt można personalizować przy zastosowaniu dwóch technologii – grawerowania oraz druku atramentowego. Na markę Dekton składa się 8 kolekcji. Więcej informacji na: http://www.dekton.com/
Silestone® by Cosentino jest wiodącą na świecie marką powierzchni kwarcowych. Materiały w tej linii wytwarzane są w 90% z naturalnego kwarcu. Powierzchnie Silestone są wysoce odporne na plamy, wstrząsy i zarysowania oraz mają niski współczynnik wchłaniania płynów. Materiał produkowany jest w ponad 60. odcieniach, trzech teksturach i różnych formatach. Marka ta obejmuje także jedną z innowacji Cosentino z ubiegłych lat. Silestone® Eco Line produkowana jest z co najmniej 50% materiałów, pochodzących z recyklingu, w tym porcelany, szkła, luster oraz zeszklonego popiołu, które były uprzednio wykorzystywane w przemyśle lub przez konsumentów. Silestone® Eco Line ma certyfikat „Cradle to Cradle”. Dodatkowe informacje dostępne na stronie: http://www.silestone.com/
Sensa by Cosentino® to marka zabezpieczonego kamienia naturalnego od Cosentino. Granity i kwarce poddawane są rewolucyjnej impregnacji, która sprawia, że są wysoce odporne na zaplamienia. Dla materiału Sensa by Cosentino® dostępny jest szeroki wybór kolorów, przy możliwym zastosowaniu specyficznego wykończenia dla każdego z nich – typu suede (zamsz), poler lub caresse (aksamit). Naturalny, zabezpieczony kamień Sensa by Cosentino® można łączyć z dowolnym stylem wystroju czy projektu. Nadaje on także elegancki charakter kuchniom i przestrzeniom, w których zostaje wykorzystany. Więcej o rozwiązaniach marki na stronie: http://www.sensabycosentino.com