Cosentino zaprasza na Warsaw Home!

Zeszłoroczna, trzecia edycja Międzynarodowych Targów Wnętrzarskich Warsaw Home, cieszyła się ogromnym powodzeniem. Wystawy zorganizowane na powierzchni 120 tysięcy metrów kwadratowych na terenie PTAK Warsaw Expo odwiedziło prawie 70 tysięcy osób i ponad 20 tysięcy przedstawicieli branży. Swoje stoiska zaprezentowało ponad 600 wystawców. W tym roku dołącza do nich także hiszpańska marka Cosentino!

 

Targi Warsaw Home, które odbędą się w dniach 3-6 października 2019 roku, to wydarzenie, na którym nie może zabraknąć żadnego miłośnika designu, pasjonata aranżacji wnętrz i entuzjasty pięknych materiałów wykończeniowych, mebli, dodatków i akcesoriów. Podczas tegorocznej edycji Cosentino zamierza pokazać, że ich międzynarodowy sukces, siła i skala działania to nie tylko jakościowe produkty – to także długoletnia historia i wartości, którymi się kieruje.


Prezentacja nowości
Na stoisku Cosentino możemy spodziewać się całego spektrum zastosowań konglomeratów kwarcowych Silestone i ultrakompaktowej powierzchni Dekton w najróżniejszych formatach i teksturach. Goście będą mieli okazję przyjrzeć się praktycznym zastosowaniom najcieńszego formatu Dekton Slim w grubości 4mm i zobaczyć z bliska najnowsze propozycje z portfolio Dektonu, będącego mieszanką kwarcu, porcelany i szkła. Hiszpańska marka, lider w dziedzinie produkcji powierzchni dla świata architektury kubaturowej (materiałów na fasady, tarasy, podjazdy, czy schody) oraz wnętrz (propozycji blatów kuchennych, łazienkowych, podłóg i okładzin ścian) pokaże także zapowiedź nowości z serii konglomeratów kwarcowych Silestone Eternal.


Projekt Studio.O.
Stoisko Cosentino w hali D3.13 będzie podzielone na dwie strefy: zapraszającą, prezentującą kolekcje Dekton i Silestone, oraz loungową, pokazującą pełnię możliwości materiałów. Taki zabieg umożliwi gościom poznanie nie tylko tych najbardziej oczywistych zastosowań – podłóg, ścian, czy blatu, ale także nowych propozycji; w tym ultracienkiego formatu Dekton Slim 4mm – mówią Aga Kobus i Grzegorz Goworek, właściciele pracowni Studio.O, odpowiedzialni za projekt stoiska.
Tegorocznym hasłem przewodnim prezentacji Cosentino będzie: INSPIRACJA, INNOWACJA, INTERAKCJA! W jego ramach możemy spodziewać się rozmów o wzajemnym oddziaływaniu pomiędzy wnętrzem i zewnętrzem, interakcji pomiędzy sztuką i designem, wspólnych projektów Cosentino i utalentowanych projektantów z całego świata, oraz dyskusji o bardzo ważnej dla Cosentino realizacji idei zrównoważonego rozwoju i wspierania lokalnych społeczności.

Więcej na: https://www.cosentino.com/pl-pl/

***
Grupa Cosentino opiera swój rozwój na międzynarodowej ekspansji, innowacyjnym programie badawczo-rozwojowym, poszanowaniu środowiska naturalnego i zasad zrównoważonego rozwoju oraz nieustannym wspieraniu lokalnych społeczności. Ważnymi elementami tożsamości firmy są również szkolenia, respektowanie prawa do równości oraz bezpieczeństwo zatrudnienia.
Aktualnie, produkty marek Grupy Cosentino obecne są w ponad 110 krajach. W obrębie państw, 
w których firma działa, dystrybucja przebiega głównie na podstawie wykorzystania innowacyjnych, kompleksowych platform dystrybucyjnych i usługowych, zwanych Centrami Cosentino.
Centra Cosentino stanowią świetny przykład całkowitego oddania firmy swoim klientom. Miejsca te łączą w sobie funkcjonalność magazynu, salonu wystawowego dla marek i produktów oraz sieci sprzedażowej. W obiektach Cosentino realizowane są programy szkoleniowe, przygotowane specjalnie na potrzeby różnych profesjonalistów, którzy w nich uczestniczą: kamieniarzy, architektów, projektantów wnętrz, a także sprzedawców detalicznych.

Portfolio Grupy Cosentino

Dekton® by Cosentino to pierwsza marka z katalogu firmy. Dekton jest ultrakompaktową powierzchnią, opracowaną przez Dział Rozwoju i Badań Grupy Cosentino. Światowa premiera marki miała miejsce w 2013 roku, a jej opracowanie pochłonęło 22 000 godzin badań. Materiał wielkoobjętościowych i wieloformatowych płyt można personalizować przy zastosowaniu dwóch technologii – grawerowania oraz druku atramentowego. Na markę Dekton składa się 8 kolekcji. Więcej informacji na: http://www.dekton.com/
Silestone® by Cosentino jest wiodącą na świecie marką powierzchni kwarcowych. Materiały w tej linii wytwarzane są w 90% z naturalnego kwarcu. Powierzchnie Silestone są wysoce odporne na plamy, wstrząsy i zarysowania oraz mają niski współczynnik wchłaniania płynów. Materiał produkowany jest w ponad 60. odcieniach, trzech teksturach i różnych formatach. Marka ta obejmuje także jedną z innowacji Cosentino z ubiegłych lat. Silestone® Eco Line produkowana jest z co najmniej 50% materiałów, pochodzących z recyklingu, w tym porcelany, szkła, luster oraz zeszklonego popiołu, które były uprzednio wykorzystywane w przemyśle lub przez konsumentów. Silestone® Eco Line ma certyfikat „Cradle to Cradle”. Dodatkowe informacje dostępne na stronie: http://www.silestone.com/
Sensa by Cosentino® to marka zabezpieczonego kamienia naturalnego od Cosentino. Granity i kwarce poddawane są rewolucyjnej impregnacji, która sprawia, że są wysoce odporne na zaplamienia. Dla materiału Sensa by Cosentino® dostępny jest szeroki wybór kolorów, przy możliwym zastosowaniu specyficznego wykończenia dla każdego z nich – typu suede (zamsz), poler lub caresse (aksamit). Naturalny, zabezpieczony kamień Sensa by Cosentino® można łączyć z dowolnym stylem wystroju czy projektu. Nadaje on także elegancki charakter kuchniom i przestrzeniom, w których zostaje wykorzystany. Więcej o rozwiązaniach marki na stronie: http://www.sensabycosentino.com